ABSOLUTNA NOWOŚĆ! Kampania „Młodzi trzeźwi” z superbohaterami promującymi życie bez używek

6 września 2024

„Młodzi trzeźwi” to pierwsza na rynku kampania, która opiera się na najnowocześniejszych metodach komunikacji wizualnej. Stworzyliśmy ilustracje przy pomocy sztucznej inteligencji – aby wciągnąć młodych odbiorców do świata, który dobrze znają z seriali, gier komputerowych, kreskówek.

Atrakcyjni i pozytywni bohaterowie przeżywają takie same problemy i emocje, jak współczesne nastolatki; wyglądają podobnie. Sober Roger (Trzeźwy Roger) i Rita Strong (Silna Rita) na co dzień są zwyczajnymi nastolatkami, ale kiedy sytuacja tego wymaga – zakładają kolorowe peleryny i stają się superbohaterami. Roger i Rita pokazują, jak żyć zdrowo – bez używek, jak korzystać w sposób zrównoważony z sieci, jak być dobrym kolegą, jak stawiać granice. Nasi bohaterowie imponują i inspirują!

 Problemy, do których odnosimy się w kampanii:

  • Sięganie po używki: alkohol, narkotyki, papierosy i e-papierosy.
  • Przemoc rówieśnicza w sieci i w realu.
  • Nadmierne korzystanie z sieci.
  • Poczucie osamotnienia, kryzysy życiowe młodych ludzi, relacje rówieśnicze.

„Młodzi trzeźwi” promują:

  • Zdrowy styl życia – aktywność fizyczną, dobry sen, bezpieczne korzystanie z nowoczesnych technologii.
  • Empatię wobec drugiego człowieka.
  • Umiejętność proszenia o pomoc w sytuacjach trudnych i kryzysowych.
  • Rozwijanie talentów i mocnych stron.

W kampanii uczymy szacunku do nauczycieli, pedagogów, psychologów, rodziców – budujemy ich pozytywny wizerunek, pokazując, że są sojusznikami młodych ludzi.

ZŁÓŻ WIĘKSZE ZAMÓWIENIE I ODBIERZ ATRAKCYJNE NAGRODY!

Co można zyskać?

SUPERNAGRODA! ALKOGOGLE Z CERTYFIKATEM

Samorząd, który zamówi materiały za minimum 14 tys. zł netto, otrzyma urządzenie symulujące upojenie alkoholowe przy stężeniu 2 promili. Alkogogle zniekształcają obraz oraz utrudniają prawidłową ocenę kształtu i odległości. Dzięki temu pozwalają uświadomić ryzyko związane z prowadzeniem pojazdów po spożyciu alkoholu. Idealny gadżet do wykorzystania na imprezach gminnych, w szkołach nauki jazdy, podczas lekcji profilaktycznych etc.

NOWY-ALKOKMAT-2

Profesjonalny kalibrowany alkomat

Każdy samorząd, który złoży zamówienie za minimum 12 tys. zł netto, otrzyma alkomat. To przydatne narzędzie w pracy profilaktycznej, które może być wykorzystywane przy różnych okazjach. Alkomat wyposażony jest w elektrochemiczny sensor o wysokiej dokładności i trwałości. Urządzenie jest proste w obsłudze, a wynik pojawia się po kilku sekundach.

Prestiżowa, personalizowana statuetka „Lider profilaktyki” z wygrawerowaną nazwą samorządu

Gmina, która złoży zamówienie za minimum 8 tys. zł, otrzyma elegancką, personalizowaną statuetkę z wygrawerowaną nazwą samorządu i hasłem „Lider profilaktyki”.

Większe zakupy to więcej nagród. Jak to działa?

– Zamówienie za min. 8 tys. zł (np. dwa pełne pakiety kampanii) – > otrzymujesz statuetkę
– Zamówienie za min. 12 tys. zł (np. trzy pełne pakiety kampanii) – > otrzymujesz alkomat i statuetkę
Zamówienie za min. 14 tys. zł (np. trzy pełne pakiety kampanii i połówka pakietu) – > otrzymujesz alkomat, statuetkę i alkogogle

Koszt pełnego pakietu kampanii to 4000 zł + VAT. Oferujemy możliwość zakupu połowy pakietu lub jego wielokrotności. Nie prowadzimy sprzedaży mniejszych zestawów. Formularz zgłoszenia do kampanii należy wysłać faksem pod numer 12 635 19 19 mailem: info@akademiaprofilaktyki.pl lub pocztą na adres: Krakowska Akademia Profilaktyki, ul. Jaskółcza 4/1, 30-105 Kraków.

alt
alt